/ hästar /

lång dag



Det blev en riktigt lång dag idag. Ligger i sängen nu och är HELT slut, kommer sova riktigt gott i natt.

Solen började lysa efter våran frukost så vi packade upp lite grejer ur Elins väska, klädde på oss och gjorde oss iordning för att ta en promenad ner till stan
Stannade på pressbyrån för lite fika. Jag tog en glass (har gått och suktat efter magnums nya men den var en besvikelse.. :/) och Elin tog korv med bröd. :p så gick vi och satt oss nere vid ån. Tyvärr så blåste det lite för kalt för våran smak så det blev en kort vistelse innan vi gick vidare hem till Pelle för att hämta bilen så vi kunde åka ut till Vendel. Vi gjorde ett första stopp hos mamma vilket resulterade i att det blev en ridtur vilket vi inte hade planerat.. :p Det var iaf jätte trevlig, var länge sen jag hade tid att åka ut och rida.


Elin & Saeta


min utsikt från hästryggen


Jag & Raffe


Jag & Raffe, Elin & Saeta



Nästa stopp blev hos Pappa. Hjälpte honom att hämta hem hans bil och frakta en massa däck innan vi åkte tillbaka till Uppsala.
Vid det här laget var både jag och Elin trötta, griniga, ledsna och helt enkelt less på allt så vi bestämde oss för att lösa det på bästa sätt, en stor godispåse, denniskorv och pommes. :p


jaa.. dagen startade alltså bra men sen hände något där ute i Vendel, lite dåliga besked som fick allt att vända....
#1 / / Ella:

sv: tack! jaa, visst är det fint! :)

Jag blir jättesugen på att rida och umgås med djur när ser dina bilder! :) Ska nog gå och mysa lite med min lilla vovvs nu! ;)

#2 / / Leia:

Ja, det är ju rätt spännande. Man vet ju aldrig vad som kan hända :D



Fina bilder!!

Kram

#3 / / Bea:

Hoppas du får en super bra onsdag :)