/ /

Ätit för mycket

aj aj aj. magen protesterar eftersom jag ätit för mycket nu ikväll.
var först med Elin & Johanna på matmarknaden och käkade middag. Efter det bestämde sig jag och Johanna oss för att ha filmkväll så vi drog till 7 eleven för att inhandla lite smått och gått. för min del blev det chips, banankaka, juice och något thaisnacks som jag älskar.
Hade nästan kollat klart på en hel film och alla godsaker hade tagit slut när Elin ringde och var sugen på något gott, pommes och korv va vad hon ville ha. Så hon kom hon med och vi lagade lite mat. Johanna och jag kunde ju inte motstå att äta vi också... Kanske inte så konstigt att min mage gör ont nu....

Annars har det inte hänt så mycket idag. Låg vid poolen en liten stund men tröttnade ganska fort, åt lunch här med Johanna (tonfisk baguette) och sen har jag läst och sovit en stund.
 Var ute och körde lite moppe också. Passade på att betala datakillen som fixade mitt internet i fredags, pinsamt att komma så långt efter, men men. det blir så här! man skjuter upp allting hela tiden. Vet inte hur många ggr jag hört johanna och camilla säga att dom skall gå och kolla vad deras interneträkning ligger på, som ett exempel. haha. :p
Och jag, jag måste fixa backspegeln på min moppe, köpa telefon och köpa högtalare! ....imorgon. :p


elin & johanna


& såhär kan det se ut på en moppetur :p

Klockan är nu snart 12 och det är dax att sova. Hoppas på att Zak kommer tillbaka till koh phangan imorgon.
#1 / / Johanna:

jag måste verkligen kolla internet räkningen i morrn! :P

#2 / / Michaela:

det får man allt se ;D

#3 / / Leonora - The Magic Memories:

sv; ja det är verkligen jätte hemskt, men gjorde bättre ifrån mig denna gången :D

#4 / / paulina:

ja men det har ja verkligen! (: