/ Allmänt /

min telefon e boooorta.

Vi hade riktigt skoj igår men glädjedödaren var att min telefon försvann!!!!
Måste ha tappat den ur väskan när jag drog upp kameran lr nått.... Vet inte hur det har gått till men borta är den...
Både Elin och Johanna ringde till den flera ggr och någon svarade!! vi hörde att den personen var på samma ställe eftersom vi kunde höra musiken i andra änden på telefon också. Sjukt irriterande, så vi sprang runt där och försökte snoka utan några vidare resultat.
:(


syster



& jag


Idag har Jag legat vid poolen alldeles för länge. Såg att jag fått solexem över nästan hela kroppen när jag stod i duschen, FAN.... Jag och Johanna som skulle sticka ut och leta efter en ny mobil till mej, nu ligger jag på rummet och surar istället.


#1 / / Belinda:

fy va avundsjuk man blir..

#2 / / anna - live my life.:

Ah, ok :)

Vill också sola och bada!

#3 / / Carolina:

Svar: Jaaa, dumma ungar haha :)



Men shit vad mys med Thailand. Är det semester då? Hoppas du hittar din mobil!

#4 / / [s a o s . b l o g g . s e]:

[svar:] Jamen eller hur! ^^

#5 / / Hanna:

hihi tack:D våran lilla älsklings Maya:D



Ok, nice. Har bara varit i uppsala nån gång, för rätt länge sen:D

#6 / / Annika:

verkligen :) du borde läsa dom, jag är helt besatt :)

#7 / / Leonora - The Magic Memories:

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

#8 / / Michaela:

aha okej :(



tack så mycket! :D

#9 / / madde:

vi ska ta en sista minuten i juni*

#10 / / Martina:

Vad trist att tappa bort mobilen:

SV: tack så mkt!



vuilka härliga bilder blir riktigt sottis.



hare gott

#11 / / Amanda:

Fina bilder!