/ Allmänt /

besök från Sthlm

Vi har fått storfrämmande från Sthlm under helgen.. :)

Gulliga Sara och Laura kom hit i Torsdags kväll. Planen var att vi skulle ut och rida men vädret var inte det roligaste och jag tror vi alla var rätt trötta. Så det blev pizza och tv istället,  :)


Laura, Sara, Elin & Zak med sina pizzor. :)

Vaknade på Fredag morgon med ett lite mindre gott humör då elin väckt mig typ 20 ggr redan från kl 7.30....
men efter att jag fått i mig en god frukost  var humöret på topp igen



Efter frukost tog vi en sväng till Gränby för att inhandla alkohol och maten till piknicken för att sedan ta oss ner på stan liite senare än planerat.
Vi slog oss ner i Stadsparken där vi sedan satt fram till 9 på kvällen ungefär




Inte nog med att det var jag, elin, sara, laura, johanna och frida som gick dit så kom även emma, annelie, anna, fredrik och pelle förbi. Det blev alltså ett jätte trevligt födelsedagsfirande med otroligt härligt väder!


Sååå idag åkte jag elin sara och laura ut till vendel för att rida lite.
Det blev en liten tur till golfen där vi band upp hästarna för att sätta oss och fika på serveringen.




För att göra en lång historia kort, jag har haft några jätte bra dagar tillsammans med fina vänner och underbart väder.







#1 / / Nikolina:

tack darling! jag vet inte..

#2 / / ♥ C h i i b i:

Svar: Haha, okej men de båda hade lika mycket rätt att vinna Robinson tycker jag faktiskt, men Ellenor är nog den av dem jag gillade bäst, så jag blev glad. ^^ Allt bra idag då?

#3 / / Nikolina:

skönt o vila ibladn också :)

#4 / / ange:

Ja men du har det oxå fint här på din blogg du med (:



Hihi. Jasså, ska du göra dårå i sthlm? Vi måste ju styra upp nån utgång snart ju. Du jag och Emmery såklart!!!!! (: KRAM!

#5 / / Angelica:

det sert verkligen hur bra ut so helst :D en bra helg med andra ord ; Dkram

#6 / / emma härnqvist/perfektion:

vill inte ha nån vanlig bikini, en sån som man ser alla andra i.. vill ha en speciell. men de är svårt att hitta den perfekta utan för stor prislapp!