/ Allmänt /

Hafdis

Ni tycker väl att jag är tokig men jag har köpt en häst, en till!
På söndag ska jag åka och hämta henne. :)





Ett musblackt sto e: Blaer från Stenholmen. :)

#1 / / Shokh:

Nej va kul har du köpt en till häst:) Inte lite avis man blir nu:P

ja det är ju jätte svårt att hitta häst, vill ju gärna kunna ha med den på lektion också. Då blir man lite begränsad.:(

Men de måste ju vara jätte kul att tävla? Jag som inte är så duktig på islands hästar, tävlar man i derssyr och hoppning då eller har dem en egen speciel tävlings gren?

#2 / / Martina:

OJ här är de hästar som köps minsan:) hih!

#3 / / Ida Klausner:

oj då, så kul för dig! :) hon ser fin ut :)

#4 / / sofie:

det gillas. :)

#5 / / V I L J A:

Godmorgon! Tittar in och önskar dig en skön Onsdag ^^

#6 / / Nikolina:

åh va kul :D grattis! va ska hon heta? :D

#7 / / Nakenhunden:

Härligt! Kul med ännu en ny häst! =)



Har börjat följa din blogg, gillar Islandshästar himla mycket och du verkar brinna så för ditt intresse! =)



Allt väl annars?

Kramar

#8 / / Titti:

Vad fina hästar!!! Jag har 2 islänningar själv. Baldur å Hraffe. Mysiga hästar!!! Jag tittar in igen här framöver :)

Ha en härlig dag!!

#9 / / Diana:

Grattis till häst köpet :) Min Stefnir är också efter Blaer från Stenholmen.