/ Allmänt /

veckan

Har inte hunnit uppdatera på en vecka. Det har varit fullspäckat schema.
Kurs för Pia i onsdags (bilder kommer) ridning och jobb i torsdags.
i fredags var det ridning och jobb, efter jobbet åkte jag till annelie. vi hyrde film och käkade godis. :)
jobb hela dagen i lördags, delad tur...

efter jobbet igår åkte jag och mamma till Eskilstuna för att hämta Hafdis!
Nina red och visade henne lite först och sen fick vi god fika medans vi skrev under papprena. :)
Resan hem gick bara bra och i natt fick hon stå i boxen bredvid Mysla.



Idag har jag varit ledig!!
dom ringde från jobbet tidigt imorse för att höra om jag kunde jobba men jag kände att jag behövde vara ledig idag.
Åkte till stallet och grejade lite.
Pysslade med Hafdis och pratade med Emelie hur länge som helst innan vi bestämde oss för att ta en ridtur.
Blev en långtur med Lyftingur och Gandur!





När vi kom tillbaka igen sadlade jag Hafdis och satt mig upp på Gandur och tog henne som handhäst en liten runda. Det gick hur bra som helst!
Efter det fick mamma rida Gandur och jag red bredvid med Hafdis, även det gick jätte bra. :)
Hafdis är nämligen lite speciell.. lr vad ska man säga. Lite svårriden, hon gör inget elakt sådär utan hon försöker bara smita undan arbete. Jag vill alltså ta det lite lugnt tills jag lärt känna henne. :)


 

 

#1 / / Motorcykeltjejen:

Vilken underbar bild! =)

Älskar nakenhundar och islandshästar!

Jättefina raser!!



Tack!

Gott nytt år på dig oxå!

Haft en bra start på 2010?

Kramar