/ Allmänt /

15 Oktober

Halva oktober har redan gått.. shit, snart är det jul! :p

Igår efter jobbet åkte jag hem till Frida och Patrik för att hämta upp Nosen. Dom lyllosarna ska iväg till Egypten två veckor så nu får jag agera hundvakt.

ett gammalt kort på sötnosarna. nosen är mycket mörkare nu efter sommaren.

 

va inne på en sida igår och såg att Keilir, hästen som jag ville köpa har åkt till sin nya ägare nu. Det var väl en månad sen som jag fick veta att han blivit såld, mitt framför näsan på mig och jag har väl hoppats in i det sista att dom inte skulle komma och hämta honom..... meeen men. det var väl meningen att jag inte skulle ha den hästen, att det finns en annan som väntar på mig där ute någonstans. :p

 

Nej, nu ska jag betala sveas försäkring och sen bär det iväg till stallet. solen skiner idag så det blir nog skönt med lite ridning.

#1 / / Hilea:

Ja visst va den=)



ååååå en liten kenesisk nakis=)

#2 / / jess:

haha, bra att tiden går fort så man snart fårjulklappar! :D

& du, gillar du skönhet & hälsa så är du jättevälkommen till min nya blogg som är bara om det! :)

#3 / / ' caroline anette:

söt header :)

#4 / / Mia ☆:

Vilka sötisar! :)

#5 / / Linda - ndaiL:

va söta!

#6 / / Nakenhunden:

För jäkla söt nakenhund!!!!! =)

Är den din?

eller skulle du ta hand om båda?



Får jag fråga vart du bor nånstans?



Härligt det ser ut på bilderna när ni är ute och rider!

Hur hinner du med så många hästar??

Kramar

#7 / / Martina:

vilka sötnosar:) hihi



händer denna helg?

#8 / / Nikolina:

va har du för dig ? :D

#9 / / johanna:

vilka söta små hundar! :)

#10 / / STOCKHOLMSJENNA:

Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna priser så som biljetter till Göteborg Horse Show, Schabrak, sadelöverdrag och andra fina priser!



Var gärna med och tävla! Det är väldigt enkelt att vinna priserna!



http://stockholmsjenna.blogg.se/2009/october/tavling-med-fina-priser.html

#11 / / Amanda:

Gud va gölliga!