/ hästar /

Lyftingur

Nu har jag äntligen hämtat min lilla häst. :)

Resan hem gick hur bra som helst. Vignir gjorde mig lite orolig när han sa att han hade varit svårlastad en gång men det var inga problem alls, Lyftingur bara knallade in i transporten och stod lugnt och stilla hela vägen hem till Vendel.


Jag, Lyftingur & Vignir

Även hemma i stallet är han hur snäll som helst. Hälsar bara lite snällt när dom andra hästarna kommer in. Jag har även ridit ut flera ggr med sällskap av dom andra och han bryr sig inte nämnvärt om dom andra hästarna & dom bryr sig inte om att han är med heller.  Skönt!

Hade trott att det skulle bli så mycket extra jobb med en hingst på gården men det verkar inte bli några problem! bara det att han inte kan gå i hagen med dom andra. :P 


Jag är så nöjd och glad så!
Äntligen har jag en alldeles egen häst. :)

#1 / / vesna.blogg.se:

aaah :D

#2 / / STOCKHOLMSJENNA:

Åh va kul! Grattis!

#3 / / Martina:

Mysig häst du köpt:) kul! förstår att du måste jobba lite då hihi!



SV; helgen har varit mest lugn!

#4 / / Linda - ndaiL:

Gomorron!



Hoppas du får en fin söndag :)

#5 / / mmautildah:

åååh! gud så vacker häst!:D

#6 / / Nakenhunden:

Vad stilig han är! =)

Har kanske frågat dig förut men vart bor du?

Hur många hästar har ni?

Kramar

#7 / / Ida Klausner:

Fin han va!! :) Kul att du skaffade hingst! :D

#8 / / gullan86:

Snygg häst och tack för kommentaren om min lille hingst, känner vi varann?



#9 / / Jeanette:

Men grattis till hästköpet då. Vilken snygging.