/ Allmänt /

besvikelsen

Det blev inget hästköp...
Jag hade bestämt mej för att det var Keilir jag ville ha så i förra veckan var jag på banken hur länge som helst för att söka lån. När jag väl kommer ut ringer mamma och berättar att Keilir redan är såld... Även fast dom lovat att höra av sig till oss först..... :(

Länge sen jag känt mig så besviken. Här hade jag gjort planer......


Nåja... ska försöka leta en annan häst, även fast det känns lite trist nu... men snart dyker nog en ny stjärna upp!

Tills dess ska jag lägga min energi på Raffe. Har anmält oss till en tävling i Oktober så nu är det bara att börja träna. Bättre sent än aldrig. :p en månad har vi ju på oss! 




fina raffe


 Är hos Frida nu. Elin åker nämligen till Thailand imorgon så alla syskonen (-pelle +mamma) har ätit tacogratäng i kväll. Nu ska Élin jag och Frida ner i biorummet och kolla film tills vi somnar. :)

 

 

#1 / / Martina:

Va trist när dem gör sådär:/ Lovar så säljer dem den:( hoppas verkligen du hittar en annan snart!



allt bra annars?

hare gott

#2 / / Hilea:

Vad tävlar du i??