/ Allmänt /

iskallt!



#1 / / Neha:

Ojdu vad kallt!!



Hehe det känns bra ja:D

Hur är det med dig idag då?=)

#2 / / Nikolina:

tusen tack vännen! hur är det med dig? :)

#3 / / MT:

ahfyfan!

jag ska nog inta klaga här nere i skåne ;X

#4 / / sanne-madeleine:

ja men verkligen dem borde tänka på de tills nästa vinter alltså!

#5 / / marie:

Helt sjukt kallt!

#6 / / Abby:

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

#7 / / Louise:

fin blogg:)

#8 / / Sandra - Keep It Natural:

Sv: Då ska jag snacka med min hovslagare om de. :D Broddarna gör ändå ingen nytta nu när dom får såna styltor och de händer inte på samma vis barfota?

#9 / / Sandra - Keep It Natural:

Urs va kallt