/ /

lite shopping

Igår efter jobbet passade jag på att kika in på några affärer.
Jag åkte ut för att kolla efter overall till lillan och ett par boots men det blev en hel del annat som hamnade i mina kassar

2 flaskor med man & svans spray
en hundoverall
grimma + grimskaft
ett hundhalsband
fyra par ridbyxor (tre par till mig och ett par till mamma)
täckeshängare
vojlock
en väst
ett fleecetäcke
balsam
anteckningsbok till helgen

allt detta för runt 1000 lappen. :)




västen och min 3 par ridbyxor



balsam, anteckningsbok och hundhalsband


overallen, som tyvärr var för stor och måste lämnas tillbaka...


resten av grejerna ligger i stallet. :p

#1 / / I Z Z A H ~ S V A R A R:

tack söta du ! =) så vad sker idag (torsdag) ?

#2 / / Martina, hobbyfotograf och mamma:

tack för awarden:)



va mkt fint du hittat!



hare gott

#3 / / loisa:

sv: hihi okej;)



sju, halv åtta=) när kommer dina in? :)

#4 / / loisa:

sv: hihi okej;)



sju, halv åtta=) när kommer dina in? :)

#5 / / loisa:

sv: hihi okej;)



sju, halv åtta=) när kommer dina in? :)

#6 / / Titti:

Tips: Man å svans balsam kan man enkelt göra själv åxå. Man tar en kork oparfymerat sköljmedel till en liter vatten. Funkar kanon tycker jag iallafall :) Ja det är bråkigt hemma. Man öppnar stalldörren med bävan.Jäkla karl som prompt ska ha spiltor åxå...

#7 / / Sara - Gotlandsryttaren:

sv; Jo precis! Såna här dagar klagar nog inte hästarna över att få slippa:P

#8 / / josefine:

åh. :D

jag ska shoppa loss imorgon :D

#9 / / MT:

nice shopping!

svaret på din fråga finns nu på bloggen!

#10 / / loisa:

sv: hihi okej;)



sju, halv åtta,och dom går ut typ åtta, äter foder inne och är det dåligt väder även höet inne på morgonen=)

sjdå ?

#11 / / Ida Klausner:

bra pris, lite från hööks eller? :)

#12 / / simone:

Riktigt bra schampo där :D

#13 / / fuck you i´m from småland:

aa fy det är så jobbigt!

Och utan balsam går håret inte reda ut heller!

iaf inte mitt. Jag måste ha en rejält klick balsam!



Va händer hos dig då?



Och om du vill får du gärna gå in och rösta på mig som dagens blogg hos emmelist. Det är en direktlänk på min sida dit ;)

#14 / / sanne-madeleine:

sv: jaa men jag har märkt att det är mycket problem på blogg.se idag så det kan ha varit de som krånglade igår.

#15 / / Jennie:

tråkigt att du måste lämna tillbaka overallen :/

#16 / / Liuza:

va mycket du köpte, de är så kul med shopping :)

#17 / / Robin:

Nice shopping! ;)



Tack :P

#18 / / Robin:

Missade: Har samma balsam hemma ;D Lät kanske lite gay hehe men iaf (a)

#19 / / Moa:

Vad tycker du om min "look of the day"? :)

#20 / / Alexandra, KAKHUSET ♥:

Tjusigt! :D

#21 / / fanny:

lyckats fynda på rean?

#22 / / allie:

tresemme har jättebra shampoo och balsam:)

#23 / / Erika:

Fin färg det är på västen =)

#24 / / Anonym:

älska TRESemme