/ Allmänt /

Onsdag 23/6

detta är vad man kan kalla ett hästbett!!
det är inte alltid en dans på rosor att jobba med hästar....
#1 / / Evelin.:

Oj hjälp, hoppas det där inte händer mig på ett tag...



Jag bor i Tierp :) En liten ort norr om Uppsala.



#2 / / Matilda:

AJ!! Det ser inte roligt ut :S



SV: Ja de är grymt sköna eller jag har inte ridit med de än men gå med dem är de sköna =D

#3 / / Jenny:

AJ!! Hur gick det där till?



SV: Ja, det kommer inte bli lätt att separera från dem sen. De kommer bli till salu, bara så du vet ;)

#4 / / Titti:

Aj...Det ser ut att ha gjort ont det där!!

#5 / / Yasmine:

Aouch!



Svar: Kan jag absolut fixa. 70kr för en design :)

#6 / / Sätilaryttaren Emma:

oj, aj :O



sv; verkligen!

#7 / / Sätilaryttaren Emma:

oj, aj :O



sv; verkligen!

#8 / / Esmeralda:

Ajj :S <3 ses vi på SM ? :D <33333333

#9 / / Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst:

Ajdå, hur hände det? :S



Svar. Hihi, jag gillar alla :P

#10 / / fridan:

ouch!! hur gick det där till? :(



sv: haha ja verkligen klockren :D

#11 / / Gabriella - Montéryttare:

aaj :/

#12 / / Ida Klausner:

aj aj aj :/