/ Allmänt /

Helgen

Tillbaka på Strömsholm efter helgen.

I lördags åkte jag ut till Vendel för att träffa mamma, svea och hästarna. Följde med ut på en liten 1 timmarstur där jag red Idunn för att visa upp för Mamma vad hon lärt sig under sin utbildning. Hon var jätte duktig och Mamma var jätte nöjd. :) Självklart passade jag på att pussa lite på Snaedis som har blivit ännu sötare sen jag va hemma sist. :)


Snaedis

Sen åkte jag över till Pappa för att gratta honom på födelsedagen för att sedan åka raka vägen till Uppsala för att gå på Joakims födelsedagskalas.
På kvällen var jag toktrött, som vanligt. Och V fick, som vanligt, känna på hur det är att vara tillsammans med Svea-Karin. 22 gav jag nämligen upp och somnade...

Söndagen bestod av tävlingar på Örnäs.
Strömsholmtjejerna skulle lära sig att dömma!
Jag åkte hemifrån i tid för att ha god tid på mig. OM jag skulle köra fel tex, som jag såklart gjorde. Men trots allt var jag ändå framme till halv 10, den tiden som vi skulle mötas.
TRODDE jag. TYDLIGEN så hade vi ställt om klockarna till sommartid under natten. Vilket jag HELT MISSAT! :p
Så där kom jag i godanro och trodde att jag var i tid när jag i själva verket var EN TIMME försenad!
Hahahaha. Jag fick mig iaf ett riktigt gott skratt när jag insåg att det för första gången var JAG som glömt ställa om klockan efter att så många gånger hånat andra som gjort det. :p


Jag och Svea njuter av solen :)

#1 / / med emma:

ahh vilken lite sötis

#2 / / Titti:

Vilken sötnos!!

#3 / / Helena:

Åh vilket gulligt föl! :D