/ hästar /

Torsdag 26/5

Det börjar verkligen dra ihop sig nu!
Nästa vecka ska jag och mina unghästar visa vad vi åstadkommit under dessa 6 veckor!!

Det känns ganska bra faktiskt. Tycker att dom har lärt sig det jag förväntat mig, man kan ju inte kräva för mycket på 6 veckor.. Nu gäller det bara att slipa formen lite tills nästa vecka.
Och sen att jag faktiskt rider på examinationen och inte Åker häst... det är det som brukar hända när jag blir nervös...


Mist och Björk. Två av mina unghästar




För övrigt är jag trött..
Allt har väl börjat komma ikapp mig nu..

#1 / / Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst:

Svar. Haha ja :)

Fast mest liknar han nog en häst ändå! ;D

#2 / / Titti:

Lycka till!!

#3 / / fridan:

söta :D :D

blir också lätt att jag bara åker med om jag är nervös..



sv: hihi okej. svart känns inte som de skulle synas på kalle dock :/

#4 / / Josäfin :>:

sööta :D



sv: Åh tack! :D

#5 / / Jenny:

Vad spännande! Lycka till! :)

#6 / / Bella - Montéryttare:

Vinnaren i bloggtävlingen är uttagen! Kika in och se om det var du som vann!

#7 / / Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!:

Spännande!! Vem ska du visa vad som hänt på 6 veckor?