/

Flytt

Hej kära vänner.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering..

Fick nämligen veta lite sådär hux flux att jag har två (nu är det bara en kvar) veckor på mig att flytta ut allt från gården.
2 veckor att flytta ut allt från ett hus på 200 kvm, flytta 20 hästar och alla grejer som hör till.
Dessutom ska hela gården städas och saker ska slängas. Alla hagar jag tagit ner skulle byggas upp igen. Osv osv!

Ja ni kanske förstår att bloggande inte haft så hög prio?

Igår kväll fick jag iaf en liten paus från flyttandet. Vi hade lite kalas i stallet för kära Julia.
Smörgåstårta och kakor. :)

#1 / / Ewa:

OJ.....Vilken kort tid!! Hur ska du hinna med allt? Hoppas att allt går bra.



Kram Ewa

#2 / / Nina Liljedahl:

Men hjälp, det låter hur jobbigt som helst! Har du hyrt gården du är på nu? Har du fått tag på en ny gård så här snabbt? Usch, tycker synd om dig!

#3 / / rebecca:

Ser gott ut ;)

Vad tycker du om min nya enkla höst/vinter design? In och kommentera vad du tycker :D Kram!

#4 / / Karin:

Men oj!!! Fy vilken stress... Var går flytten? Hittat ny gård?? Lycka till!!