/

Kardborrar

Någon har gått lös på kardborrarna inatt!

#1 / / SiriLL:

Svar. Det är jätte enkelt, http://www.bloggdesign.nu/ gå in på länken och sen ser du " vill du ha smilies till din blogg?" så klickar du bara på den, och sen guidar den dig ;) Tack för kommentaren!, föresten, jobbigt att borsta ur de där du.. ;)

#2 / / Frida:

Haha så fint :)

#3 / / rebecca:

Har du också hört det här någon gång? nu undrar du säkert vad jag menar, in och kolla mitt senaste inlägg och kommentera gärna om ni också har hört liknande och lämna gärna ett svar, vad tycker ni? Är islandshästar LÄTTA att rida? mitt svar: ttsss, no way!
-------

ojoj, det där kommer ta lång tid att fixa haha :D fyfan!

#4 / / Ewa:

Nä, men dra på trissor!!! Det var nog det jäkligaste jag har sett i den vägen!! Men det är klart, gillar man papiljotter, så gör man ;))

#5 / / Jenny:

Hahahaha, men herregud! :D

#6 / / malin:

oj! haha, jag hade nog börjat gråta om min häst såg ut så där. HAHA!

#7 / / kerstin:

oj, haha :)

#8 / / Ida:

SV: Vi står på stall Gäruna:)

#9 / / Therese - Sockenvägens Söta:

Men fy, vilket jobb att få bort alla dessa!!! :-/

Å ja, orange är en färg jag aldrig haft och inte heller trodde jag skulle ha i mitt hem, men nu år jag nöjd att jag vågade testa! KRAM

#10 / / Evelina:

HAHA! Va snyggt det blev, kanske är nästa grej det där? =)

#11 / / Jossan:

Oh herre jösses Amalia!! (Hoppas du inte är religiös ;).)
Jag hatar kardborrar! Som tur är så har vi inga sånna alls i våra hagar :)

Sent svar: tack! :D

#12 / / Matilda:

Hihi oj!!

#13 / / Linda [fotoblogg]:

Visst är det!
Kan du rösta på mig i denna tävling http://years.blogg.se/2012/october/finalister-rosta.html#comment (nr 4) Blir verkligen jättejätte glad då och alla får en länk som tack :D

#14 / / Emma:

sv: tack så mycket!! :)

#15 / / Sabina:

hahaha jösses! Måste varit roligt att plocka ur alla de där :P

#16 / / kajsa:

Yisses... de där kallar jag kardborrar det ;)

#17 / / Titti:

Haha,men guuuud! Ja då är du då rakt inte sysslolös :D

#18 / / Annika:

HAHAH, oj :O Jag trodde du hade satt på en peruk på henne på första bilden xD

#19 / / Molly Rodin:

hahaha det var inte dåligt gjort!

#20 / / emmy:

Hahah oj då!

#21 / / Nina Liljedahl:

Kul att du lämnar ett litet spår!Neeej! Det där kommer att ta en evighet att få bort. Stackard dig! (och hästen förstås)

#22 / / camilla:

Tycker syn dom den som ska plocka bort alla dessa kardborrar

#23 / / Evelina Blomqvist:

HAHAH åh fyfan xD

#24 / / Linda:

Hahaha, första bilden är ju underbar!

#25 / / Daniela:

HAHAHAHAAHAH jag döööör!!