/ hästar /

sälja hästar

 
Har fått frågan av många nu om det är något som hänt eftersom jag ska sälja alla mina hästar?
 
Nej!
Jag ska för det första inte sälja alla mina hästar.
 
för det andra ska jag bara sälja nån eller några.
 
Just nu har jag nämligen 12 hästar, jag kommer flytta och vet inte om jag kommer varken ha plats eller råd att behålla allihopa.
Därför har jag lagt ut flera stycken på annons. De som blir sålda blir det men resten kommer jag behålla. :)
 
Jag har tex 2 super fina tävlingshästar. I nuläget har jag inte tid att hålla båda två i toppform och väljer då att lägga ut båda på annons för att sedan satsa ordentligt på den som inte blir såld. :)
Sen har jag tex Salka, ett superfint och trevligt sto som jag gärna hade behållt men som det är nu gör hon ingen större nytta hos mig. Tycker hon är för färsk för att sätta in i verksamheten.
 
 
Ja, ungefär så :)
 
fina rödis, till salu
 
fina moa, till salu!
 
och fina Salka, till salu :)
#1 / / Alexandra:

Rödis och Moa verkar vara väldigt fina hästar :)

#2 / / Frida:

Men du flyttade väl nyss?

#3 / / Ninna:

Flytta? Vad nu då? Lövhamnra som är så bra (förutom att det är för långt till Uppsala ;)).

#4 / / Paulina:

Såg annonserna på Hästnet. Den översta såg otroligt trevlig ut :D

#5 / / Adina :

Alltid jobbigt att lämna bort sina älsklingar, men ibland räcker inte tiden till och det är bara att inse det. Synd att jag inte letar häst, annars hade jag gärna provridit någon av dem, ser trevliga ut!

#6 / / kerstin:

Oj vilka snygga hästar!!!

#7 / / kerstin:

Oj vilka snygga hästar!!!