/ Allmänt /

4 Aug

Skulle ha jobbat natt i natt men när jag kom ut till Vendel (skulle jobba i örbyhus) och satt och käkade med elin kände jag att nej, jag vill inte.... :p och elin va inte sen på att erbjuda sig att jobba istället för mej, haha.
Sagt och gjort, så blev det.
Istället åkte jag upp till hästhagen för en ridtur med mamma i kvällsolen.
Efter det var klockan tio och jag hade inget att göra. Så jag ringde Camilla och vi bestämde oss för att kolla på en film.
Någon film blev det inte, vi hann aldrig slå på någon för vi satt och snackade istället ända fram till kl 1 (!)

På hemvägen svände jag förbi vendelgården, kan inte hålla mej borta från jobbet även fast jag är ledig :p haha
Satt och snackade med syster, hermine och marianne nästan en timme innan jag och svea fortsatte hemåt.

somnade sedan runt 4 efter att ha fördrivit lite tid vid datorn.....
 


camilla & elin
#1 / / ange:

hej karin (: hoppas du mår bra! nej det blev inge uppis i helgas.... tyvärr ): men kommer snart ialf. u bet! många kramar!!

#2 / / Evelihna:

Hon är ett år gammal :)

#3 / / emma härnqvist/perfektion:

kanon! här är de bara bra med.. har ju varit ledig i två veckor nu som du kanske märkt: har ju knappt bloggat alls. det är mycket i rullning nu, spännande. hur har du haft det då?

#4 / / vesna:

söt bild ))

#5 / / Carolina:

NU är jag äntligen tillbaka med din blogg. Förlåt att du fått vänta på att jag svarar på din kommentar, men nu ska det bli bättring :)