/ Allmänt /

back on track

Nu är jag tillbaka igen efter en bloggpaus lr vad vi ska kalla det.
Har varit en häktisk vecka med alldeles för lite sömn. Men som sagt, nu är jag "back on track" och ska försöka hålla er uppdaterade på vad som händer i mitt så intressanta liv.. :p

Idag har jag varit ledig så jag har försökt njuta av solen så mycket jag orkat.
Gick en promenad med Svea i morse runt gränby och sen efter att ha sovit en liten stund till (ja, jag är kroniskt trött....) så tog jag med mej en filt och la mej ute på gården för att sola lite. Orkade dock bara stanna i en halvtimme ungefär och det passade väl bra för jag hann inte mycket mer än komma in igen så skickade Camilla och sa att hon var på väg hit.
Så jag, Camilla, Otto och Zak gick ner till brantingstorg och köpte lite godsaker för att sedan sätta oss i parken och fika.


Nu ikväll har jag tränat på friskis med Annelie, sista veckan med mitt kort så jag står i valet och kvalet inför om jag ska införskaffa ett nytt lr inte... tufft beslut.




#1 / / Linda:

söta bilder!

#2 / / Jenny:

Hihi, tack sa mycket! :)

#3 / / Amanda:

Fina bilder

#4 / / emma härnqvist/perfektion:

Nu är jag så gott som back on track. Har varit mycke jobb + för mycke sol och trevliga aktiviteter, men nu har jag saknat bloggen länge nog. Hur är det med dig nu?

#5 / / Ida:

Ja ibland kan man behöva en bloggpaus =)

#6 / / Amanda:

Supersöt hund!



Svar: Tack!