/ Allmänt /

Wilma

För två somrar sen var jag hundvakt till massor med hundar över sommaren.
Det var jätte roligt och hundägarna va nöjda.

Nu för några dagar sen fick jag ett samtal. Det var en tjej som hade sin hund här den sommaren som hade sparat mitt nr, hon undrade nu om jag kunde vara hundvakt åt hennes hund igen eftersom hon skulle på semester.

så, nu är Wilma här igen. :) hon är en Lagotto tyvärr så strejkar korten jag har på henne...
leker för fullt med Svea. :)


Min sötaste Svea!

#1 / / caroline dahlén:

sv: Tack så mycket :)

jätte söt bild på hunden!

#2 / / Martina:

va mysig hund:)

kul att vara hundvakt!

#3 / / Daniel:

ååh e själv hundfreak!



Gud så sööööööööööööt!!!

#4 / / Shokh:

jaha okej låter väldigt roligt och intressant:)

Jag har ridit islands hästar 1gång och det var tyå 8 år sen. Så jag minns inte haha:) Men det finns inslands hästar lite här och där nu(som jag känner till) så det är tänk att jag ska pröva det igen:)

Tölta måste vara en skit häftig upplevelse, så det är jag mest sugen på:)

Hade bra

#5 / / Linda - ndaiL:

vad gör du ikväll?

#6 / / sharon:

grym bloggare

#7 / / Martina:

Hopaps din dag blir rba:)

#8 / / Ida Klausner:

Fin bild! söt hon va :)

#9 / / Amanda:

Gud vad söt hund!

#10 / / sofie:

karin! har du glömt hur man bloggar?

#11 / / Holy Kirch:

hej :) allt bra med dig såhär dagen innan jul? kram

#12 / / Sofie:

det hoppas ja verkligen. har ju ingen aning om vad du gör om dagarna annars. :) God jul vännen!

#13 / / Linda & Azi:

Vacker hund! :) Vilken ras?