/ hästar /

vilken häst!

#1 / / JENJEN - Nybloggat, ta gärna en titt (^^,):

Oj. Hästen kan verkligen springa haha :)

#2 / / Neha:

Ja, tycker jag med=)

#3 / / Elina:

Ja verkligen!



Allt bra idag då? :)

#4 / / Ida:

Jaså? :) mot Gävle eller Sthlm?



Den gick på 2650 typ.. :S

#5 / / Emilie:

Såg den där förr någon gång! Så jäkla sjukt duktig! Det är ju så man nästan ryser när han bränner på:P

#6 / / kryckaan:

ooh på ländet vill jag med bo, bor du långt ute på landet?

#7 / / a:

fin blogg. (:

följa varandra med bloglovin? ;'>

#8 / / Qb:

hehe ja

#9 / / Warnmark -bloggen för dig & din häst:

Sv; Nu fanns det inte så mycket för det är lågsäsong, men runt Mars-April kommer det in mer :)

#10 / / Ingmarie:

Så långt har jag inte kommit när det gäller häst,men du ska veta att jag som är över 50 bast håller på med ponnyagillity.....Det du!



Allt gott till dig!

#11 / / anna:

sv; åå vad roligt det vet jag i princip ingenting om ridit islandshäst en gång tror jag;P

#12 / / clara:

åå gud vikken hääst:O

#13 / / ♥ A n n a ♥:

okej :) tävlar du på hög nivå ? ;)

#14 / / Elle:

Hästar är söta!!

#15 / / Moa:

Jag känner mig så ledsen och ensam

om du läser mitt inlägg förstår du :/

#16 / / stina:

varit där många gånger?

#17 / / ann-lo :):

filmer filmer och filmer :D

kram ann-lo :)

#18 / / Carro:

Jobbigt när man inte förstår konsten bakom sån här tävling, vad heter det ens? :D

#19 / / Ida Klausner:

helt fantastisk!

#20 / / Josefine:

Lördag är det idag, och var har du inplanerat tro?:)

#21 / / Julia [ Fotobloggen ] ♥:

Hejsan.

Jag har en liten fråga som jag gärna vill att du svarar på i min blogg:

vad vill du att en blogg ska innehålla ?

Ha en fortsatt bra kväll

kramar:)

#22 / / emma härnqvist/perfektion:

haha precis. och nu snöar det som bara dne igen. jag blir galen!

#23 / / Anna:

sv: okej :) så kul ! nej jag har varit med vänner och min pojkvän till bodaborg, möjligtvis lite barnsligt men ibland får man vara det med :D sen har jag bara umgåts med min mor och tagit det lugnt :)

#24 / / Mikaela Jonsson - En juniors vardag!:

Tackar! :D Jättefin blogg förresten :)

#25 / / Ina Jacobsen:

sv: jasså, så då blir totalvikten för tung eftersom bilen är så stor? Tråkit läge isf, men klart de är ju inte svårt att ta körkort för lätt lastbil (för de heter så va?).

Hoppas ni finner er en lämplig trailer! och du har väl inte missat att värmlandvagnen har markandens lättaste Boggi? ;)



PS: du har väl inte missat min serie om TRICKTRÄNING som jag har på bloggen i sammarbete med Moa Thuresson? ds.



ha de gott

kram Ina

#26 / / Malin:

HEEEEEEEEEEEEELT SJUKT, vilken häst.