/

Salka

Idag har lilla Salka gått igenom besiktningen. Min söta lilla häst har blivit vuxen och skall flytta till en egen familj :)

Lill skrutten kommer bli saknad!
Har varit med sen hon föddes och jag har själv ridit in henne.

#1 / / matilda:

sv:
haha visst, de är jättebra faktist!:) ber om ursäkt för sent svar, hoppas allt är bra med dig, kram!

#2 / / Hannaaa:

vilken sötnöt!! ;)
kolla gärna in min blogg och kommentera vad du tycker att jag ska blogga om :)

#3 / / Karin:

Åh, skönt att hitta ett bra hem men måste ändå kännas jobbigt! Hur gammal är hon? Har en 2-åring som jag vet att jag kommer behöva sälja inom några år, gärna snart men det kan nog inte. ;)

#4 / / Kilmanex:

- cure premature ejaculation
-- premature ejaculation
http://prematureejaculationpharm.com/#68316 -- cure premature ejaculation