/ Allmänt /

Billig häst

Idag är hästarna billiga! Iaf Dagny

Att bli uppringd vid 6 på söndags morgonen av att Dagny är och hälsar på hos grannen, det är mindre kul.



Hon är en expert på att ha sönder exem täcken också den där damen. 

Tur för henne att hon är så söt...och alldeles helt fantastisk!! 
Ja, när hon inte rymmer eller har sönder täcken.. :p


Nej, nu ska jag ladda upp för lite ridlektioner! 
#1 / / Ewa :

Haha Daggan är för skön. Vilken liten buse hon har blivit. Konstigt att det är bara hon som rymmer!!!! ;)

#2 / / malin:

visade bilden på den svarta valpisen för mami idag. 'den tar vi' haha. måste bara övertala resten av familjen och hoppas på att mammas första reaktion håller i sig. hahahaha
sjukt söt verkligen

#3 / / malin:

haha, jag måste övertala familjen först. alltså åh jag vill verkligen ha hundis... den går att ha som stallhund antar jag? hur är mamma och pappan? måste ha så bra argument om den lilla ska bli min ;)

#4 / / Jenny:

Haha, underbart ;)

#5 / / Erica:

hehe, kanske inte topp 10 samtalet ;-) Men tur för dem att vi älskar dem ändå, hihi!!