/ Allmänt /

Tisdag.

Idag är jag ledig på riktigt. :)


Hämtade ju Elin igår på Arlanda. Var hungrig som en varg så på vägen hem svängde vi förbi pizzerian här på Brantingstorg men klockan var 5 i 9 och det visade sej att dom stängde kl 9!! Vid det laget var jag helt inställd på att få en pizza och kunde absolut inte tänka mej att äta något annat, så jag ringde till mamma för hon och jag var på en pizzeria för några månader sen som hade öppet till 22, hon gav mig en vägbeskrivning och vi körde vidare till Tunabackar och köpte våra efterlängtade pizzor. :)



självklart blev det calzone. :)




Det blev upp tidigt, idag igen! :P Skulle nämligen skjutsa Zak till Frida vid 7, han ska jobba hela dagen. Sen blev det en liten promenad för mej Elin och Svea och en sväng in på Willys för lite frukost.
Nu har vi legat här i soffan med mackor, te, juice och greys på tvn! Solen har ju lyst med sin frånvaro men det ser ut som om den börjar sippra igenom persiennerna nu.
Idag har vi mycket planer så vi ska väl försöka rycka upp oss lite nu!



#1 / / Jenny:

göe det! det är ju inge bra att träna om man är sjuk!