/ hästar /

kan inte sova

Har sovit för mycket idag sen jag kom hem från jobbet vid 2 så nu kan jag inte sova.
Det är väl såhär det blir när man har ställt om dygnet för att jobba natt antar jag. :p
Ett till 7-16 pass på torsdag innan jag börjar nätter igen, skönt.

Sitter här och funderar på vad jag ska göra imorgon när jag är helt ledig!
Hoppas jag får bilen av pappa så jag kan åka ut till Vendel och rida lite. Alldeles för länge sen nu. Saknar verkligen hästarna.
I höst ska jag försöka dra ner på jobbandet så jag har tid att vara ute i Vendel mer. Fy vad jag önskar att jag kunde ha en av hästarna här i uppsala! :p




snyggingen glampi!
#1 / / Nikolina:

fan va jobbigt :( ...

#2 / / Emma:

Ja han är fin! :)

Du hade en fining du med. isisar är ju bara bäst :)

#3 / / Evelihna:

Villken söt nos!! :)

#4 / / Mindy:

Här var med en sötnos.Ha en skön onsdag..

#5 / / miss x Jung:

isisar är så söta ^^

#6 / / Jenny:

I slutet pa juli. Ska bestalla resa hem snart :)

#7 / / Linda:

va söt.



jag jobbar i hemvården!

#8 / / malin:

aah, de va kul där =) och VÄLDIGT varmt! :D

#9 / / ange:

Jag vet! Det va ju lite dumt att jag inte kikade över hos dig också, men nästa gång (: Hoppas vi kan ses snart!!! Party! (: Kram kram

#10 / / sofijah:

åh vilken sötnos :D

#11 / / Ida:

men guuud så söt :D

#12 / / hilea:

bättre att bara jobba natt;)

#13 / / Martina:

vilken söt häst:) va kul med ridning skulle också vilja de:)

#14 / / Jenny:

det verkar himla jobbigt att jobba natt!



kika gärna in på min bloppis. 70 annonser, allt under 100kr!

jennsansklader.blogg.se

#15 / / angelica:

tur att jag har em skift för jag sover hela mornarna hehe

#16 / / STYLEMIND:

Åhhh vad fin! Islänning va?



Vart himla rid sugen nu, hade en islandshäst när jag var yngre.. KRAM