/ Allmänt /

flytt

Idag går flyttlasset ut till Vendel.
Surt att behöva flytta hem till Pappa när man är 23 år men ska även bli skönt att komma närmare hästarna. Slippa köra 3,5 mil dit oh 3,5 mil hem igen bara för att ta sig till stallet.
Ne, och att bo med pappa är ju inte jobbigt heller, då har man nästan hela huset för sig själv. :) sen är det ju inte helt fel att spara lite pengar nu när jag ska köpa häst också!
vi ska nog se att det blir bra det här. :p


Sen har ju min kamera pajat så det är brist på nya kort... här kommer därför en gammal från i somras när elin och emma följde med ut och red en dag. :)


söta. :)


Får se om jag hinner rida något idag. Mindre än två veckor kvar till tävling och jag börjar bli sjukt nervös. Var 4 år sen jag tävlade och dum som jag är har jag anmält mig till Stormur mästerskapen istället för att börja med lätt klass, det är nämligen sista tävlingen för iår och raffe hade inte hunnits vaccineras till dom andra...
nåja, någon måste ju alltid komma sist :p

#1 / / Jenny:

hihi :D

#2 / / KeennaS:

Sv:

Ja det är sant att det finns mycket inom vården =) Där jag är också, dessvärre så har jag ingen som helst utbildning, utan måste köra den personliga biten som fan för att jag ska bli omtyckt och få jobb tackvare det :-P

#3 / / vesna.blogg.se:

niice =)

#4 / / Mindy:

Önskar söta dig en skön måndag.kram

#5 / / miss x Jung:

hoppas de går bra på tävlingen :) Själv ska jag tävla nu på lördag! ^_^