/ Allmänt /

1 April.


Har förlorat mitt fokus..... men snart är jag tillbaka på rätt spår.



#1 / / Moa:

Nu ska jag upp till landet och fira påsk med min släkt :)

Var och med vilka ska du fira påsk?<3

#2 / / Skräcken:

Man kan misslyckas men ändå vara lyckad!

#3 / / fuck you i am from småland:

Ja! Nu får sommarn komma :P

#4 / / sofie:

du kan ju komma över på en fika nån dag så får du smaka på bullarna. :p

#5 / / anna:

Gå gärna in och rösta på mitt bidrag nr 6 i fototävlingen hos http://sunstreet21.devote.se/ eller klicka in via min blogg:) Tack snälla!

ha en fortsatt bra påsk!

#6 / / Carolina [fotograf]:

Ny konversation ligger upp nu som läsarna bett om. Har halsfluss så jag kommer uppdatera mycket inför min New York-resa. Många foton och mycket skoj. Kolla in många gånger, cause you'll like it ;) ♥ ♥ ♥

#7 / / I Z Z A H ~ S V A R A R:

Hej nu har jag tagit mig tid att skriva ett blogg inlägg i alla fall ! Allt bra med dig ?

#8 / / Kryckaan:

nej, kämpa på!

#9 / / hilea:

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

#10 / / Vendela:

Tycker om det du skrivit! Kul att se en del nyttiga saker och inte bara det generella sakerna som man kan se om typ alltid. ;)