/ Allmänt /

ny design?

Nu känner jag att min design börjar bli liiite oaktuell med all snö ute. Är det ingen som har lust att hjälpa mig att få en lite mer vintrig design? :)
#1 / / Lindblå:

Åh, synd att jag inte har Photoshop längre och att det var så himla länge sen jag donade med bloggdesign. Annars hade jag velat hjälpa dig! Rätt kul att pilla med sånt, speciellt åt andra - haha. :)

#2 / / Evelina:

sv Tack så mycket :D

riktigt söt liten sak du har på designen!

#3 / / Olivia Gustavsson:

åh! jag som älskar din design!

#4 / / Felicia:

gröönt!



puss

#5 / / catrin:

Psykisk sjuk mamma, syster som har sjukdomen vatten skalle, kidnappad och misshandlad - läs min blogg om min kamp men oxå om mitt liv som "Casan" en bitch med mål.. - http://casan.blogg.se

#6 / / Marie:

Den är bra som den är tycker jag, för snart börjar vi alla byta till vårteman =D



jag har nog kvar mitt vintertema februari ut, sedan kommer mitt vårtema ut som för den delen redan är färdig, så skönt =D

kraaam

#7 / / Mina awesome foton ♥:

det går inte att kommentera ditt senaste inlägg :S



åh va fin design du har, gillar den :)

#8 / / Amanda [photo]:

Fin :D

#9 / / Frida:

Hmm, ditt nyaste inlägg går det inte att kommentera...



Svar: Jag kanske kan fråga min stallägare om hon vet, hon är med i sportsektionen för Slepnir :)



Tack! :)

#10 / / sussi:

hmm... ja fick inte kommentera i de två inläggen ^^^^^^^^^^ där uppe... fanns ingen ruta :/

några frågor.. nyfiken som ja är då vi båda jobbar med ridning. Hur många lekt/vecka har du? hur många elever/grupp? hur ser din lektionsplanering ut? ett utdrag kanske =)

#11 / / Olivia Gustavsson:

sv. jo det är klart ;) men den är ändå fin! :)



gör du designer till andra?